Jump to content



Congratulations Alrite on Member of the Month!

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Application

    welcome bro
  3. Application

    welcome to the community
  4. Last person to comment wins 10M

    Those are tits you ape
  5. Application

    Get Bgloves then re app
  6. Application

    yooo
  7. Yesterday
  8. 98-99 range

    I can tell you how to turn it to 112.6m
  9. Application

    Hi
  10. Application

    welcome dude
  11. Application

    Current and past RSN(s):teh saitama and shelbygt500 but saitama is gonna be the pvmer. Preferred name: alex Timezone:cst Combat level:122 Do you have barrows gloves: please don’t laugh I have d gloves lol. 153 qp Previous and current clans/teams (pre-eoc and 07): fotk before they upped the requirements Do you know anybody in Sanity? If so, who? Please note that you will need at least 1 referral:no How did you find out about Sanity: RuneScape forums Are you aware that any scamming/hacking will result in a permanent ban from the clan and you being reported to Rsjustice: yes I understand. Why do you wish to join Sanity and who do you enjoy doing in the game:I wish to pvm! I love raids and gwd! Provide evidence of TeamSpeak being downloaded (printscreen of it open, or a desktop icon, etc): I have discord and I can download when I get home. Are you interested in warring:yes Have you read the thread explaining the trial member process:yes Would you like to add anything: hope to see you all !
  12. Last person to comment wins 10M

    L()()()()(N)(o)(o)(b)()()()()L
  13. Last week
  14. Last person to comment wins 10M

    Sorry was busy for 2 days I’m back, Don’t get too excited
  15. Last person to comment wins 10M

    Go back to make a story
  16. Last person to comment wins 10M

    this is when i win
  17. zoqdejyskd

    didnt work for me man
  18. 98-99 range

    i actualy rate this if u made it urself, the R is questionable cos its like lower and upper case same time but ya not bad Also, @OP was this skilled or unskulled? gonna assume unskulled
  19. 98-99 range

    G R A T S G R A T S G R A T S G G R A T S G R R R R S R R R R R A A A A S S S S S A S S A A A A T T T T S T T T T T S S S S S S S S S S S S S S S ________________________________________________________________________________________________________ This shit took me like 10 mins to make so you better like it
  20. 98-99 range

    Nice man looks legit. I got 90-99 range at arma lol so I feel the slow grind
  21. 98-99 range

    nice
  22. 98-99 range

    Respek
  23. 98-99 range

    Well boys, I finally did it. Took me way longer than it should have just because I got so angry due to the craws bow crashing so hard. It kind of discouraged me. But now its all over and i basically broke even. I got vorki along the way tho :P. Thinking about doing 95-99 defence at revs with the chainmace but not too sure yet. Anyway, goodluck with yalls drops and enjoy the juicy loot tab.
  24. zoqdejyskd

    thank you, frdbws!
  1. Load more activity
×